اردوهای راهیان نور نباید از جنبه هزینه بر بودن نگاه شود

استانداری مرکزی در نشست هماهنگی اعزام اردوهای راهیان نور استان مرکزی گفت: اردوهای راهیان نور یک سرمایه گذاری فرهنگی است و نباید به این موضوع از جنبه هزینه بر بودن، نگاه کرد.

خبرگزاری تسنیم از اراک، فرزاد مخلص الائمه ظهر امروز در نشست هماهنگی اعزام اردوهای راهیان نور استان مرکزی اظهار کرد: اعزام دانش آموزان و دانشجویان به اردوهای راهیان نور یک سرمایه گذاری فرهنگی است، هزینه در این بخش از سایر هزینه ها در بخش های دیگری جلوگیری خواهد شد. بنابراین نباید به این موضوع از جنبه هزینه بر بودن، نگاه کرد.

وی افزود: توجه به ایمنی سفر و حمل و نقل جاده ای برای اعزام کاروان راهیان نور باید مورد اهتمام مسئولان قرار گیرد تا این سفر بدون هیچ حادثه ای برگزار شود، هفت فرمانداری استان برای پرداخت بخشی از هزینه زیرساخت در اردوگاه های راهیان نور مشخص شده اند.

استاندار مرکزی عنوان کرد: بخشی از هزینه اردوی راهیان نور از دانشجویان و دانش آموزان گرفته می شود و بخشی را هم آموزش و پرورش و دانشگاه های استان متقبل می شوند، امسال هزینه اردوهای راهیان نور برای دانش آموزان و دانشجویان افزایش نداشته است، سازمان های حمایتی، هزینه دانش آموزان و دانشجویان، تحت پوشش خود را پرداخت کنند.

مخلص الائمه در ارتباط با بازسازی اردوگاه های راهیان نور استان مرکزی، بیان کرد: تجربه ساخت زائرسرا مشهد در ساخت اردوگاه های راهیان نور باید استفاده شود. این زائرسرا، تاکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و به زودی شاهد افتتاح زائرسرا در مشهد خواهیم بود.

انتهای پیام/711/

نظرات

captcha